چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
تصاویر / مراسم شهادت امام رضا(ع) در حوزه علمیه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه از تأکیدات امام رضا(ع) این بود که شیعه واقعی با ملاک‌هایش به درستی در جامعه معرفی شود، گفت: امام رضا(ع) نسبت به مراقبت از انحرافات و شبهات تأکید فراوانی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) در حوزه علمیه همدان، اظهار داشت: امام رضا(ع) نسبت به مراقبت از انحرافات و شبهات تأکید فراوانی داشتند.

وی با بیان اینکه از تأکیدات حضرت این بود که شیعه واقعی با ملاک‌هایش به درستی در جامعه معرفی شود، گفت: اهل بیت(ع) توجه ویژه‌ای به کسانی که اهل تبیین بودند، داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه آدم خوب بودن، متفاوت از کسی است که به درد اهل بیت(ع) می‌خورد، گفت: مومن باید سعی کند ضمن آنکه اعمال خود را انجام می‌دهد، در مسیری قدم بردارد که اهل بیت(ع) از ما خواسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به امر تبلیغ و جهاد تبیین تأکیدات فراوانی داشته و دارند، ابراز کرد: صرف اینکه در دو ماه محرم و صفر به منبر رفتیم کفایت نمی‌کند، بلکه باید در تمام لحظات مبلغ دین باشیم.

امام جمعه همدان، بیان اینکه امروز به افرادی نیاز داریم که در راستای جهاد تبیین حرکت کنند، خاطرنشان کرد: هرکس از خود بپرسد برای کمک به دین خدا و ماندگاری و حفاظت از آن، چه کار باید باید انجام دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha